Bosch

Founded in 1886, Bosch now operates in over 60 countries worldwide and is a leading global supplier of technology and services. Bosch is a leading IoT (Internet of Things) company and use their expertise in a variety of industries and advance technology to attempt to reach the objective of creating solutions for a connected life.
 

Objectives:  

  • Management and community management for the regional social media platforms for Bosch at a corporate and division level
  • Adapt and create content from central teams that is relevant to the region across social media platforms
  • Increase engagement and follower growth across core social media platforms

Challenges: 

  • Brand new and recently activated platforms with a lack of previous following, posting and engagement 
  • Maintaining a strong corporate identity and aligning effectively with other regions, while adapting content to be relevant to the Middle East

Solution: 

  • Content pillar and style development in order to create strong identity on social media platforms
  • Global level reporting to agree on and understand best practices that can be applied to the Middle East
  • Activations and campaigns that spoke to Bosch being at the forefront when it comes to the IoT
Bosch - Example 4
Bosch - Example 7
Bosch - Example 8
Bosch - Example 2
bosch
We'd Love to Speak to You

Our Office

HEAD Office

Al Imam Saud Ibn Abdul Aziz Branch Rd, Almasiaf, Riyadh 12465, Saudi Arabia

CONTACT DETAILS

Tel: ++966 58 194 1599

Email:support@maznexa.sa

Blog

لماذا لا يجب علينا أن نشعر بالقلق بشأن استبدال ...

هذا هو السؤال الذي بات يطرحه الجميع مؤخرًا! إن التعاون بين البشر والذكاء الاصطناعي هو مفتاح...

كيف يجب على الشركات الاستعداد للتطورات في عالم ...

تتطور الأعمال بسرعة، فأصحت التقنيات جديدة مثل الذكاء الاصطناعي (AI) والويب 3 والميتافيرس والواقع...

أشهر تريندات التسويق عبر البريد الإلكتروني لعام ...

لقد كان التسويق عبر البريد الإلكتروني أداة هامة في مجال التسويق لسنوات طويلة، وما زال يتطور...